tirsdag den 20. december 2011

Så bliver det jul lige om lidt

Julestemning

Jeg er virkelig ringe til det der med at få skrevet julekort, nytårskort eller alle andre kort. Den ene dag tager den anden i halen og pludselig er det for sent.
I foråret besluttede jeg det skulle være lyv - derfor begyndte jeg på bloggen her - skrev lidt når der skete noget... nogenlunde, for faktisk har jeg fx ikke fået skrevet om en af de store oplevelser - rejsen til Rom i november (billeder ligger på nettet, og jeg sætter lige link ind - klik her så kan du i det mindste se billederne).
Min ide var så dog i det mindste at få sendt en besked ud med hilsen og ønsket om Glædelig Jul og Godt Nytår, med link til bloggen.
Det vil så være valgfrit om man vil kigge indenfor, og se hvad året er gået med.
Tak for et godt år!
Tak for samvær!
I håb om mere samvær i 2012 - også med dem jeg ikke nåede i 2011!
Julen tilbringes hjemme, bare os 2 gamle juleaften - og så endnu en juleaften den 25. med børn og nogle af børnebørnene.
Et enkelt billede fra Rom



Ingen kommentarer:

Send en kommentar