fredag den 20. maj 2011

Nu har jeg også prøvet at være film"stjerne"

Mads filmer mig mens jeg fotograferer børn - altså når han ikke er i vejen

I går eftermiddag var Mads, en underviser fra journalisthøjskolen i Århus, med mig ude i Åle hvor der var sti indvielse.
Mads er i gang med at lave en læringsvideo om at fotografere - altså Mads filmede mig som fotograferede til indvielse af stien i Åle - derfor det med filmsstjerne - nykkerne.
Det var en helt ny oplevelse sådan at blive filmet mens jeg arbejde, heldigvis var Mads god til at gøre det afslappet og uhøjtideligt.
Mandag skal jeg så på journalisthøjskolen for at gennemgå billeder og filmes lidt mere - bare jeg ikke går hen og får stjernenykker!
Det er nu helt sjovt at få sådan en helt løsrevet oplevelse af hvordan sådan noget foregår, måske kan jeg endda lære lidt af at medvirke i projektet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar