søndag den 20. februar 2011

7130 Juelsminde


Postnummeret for Hjarnø er 7130 Juelsminde. Herfra går min verden, herfra ser jeg ud på både Danmark og resten af verden.
Det er her jeg trækker mig tilbage, og herfra jeg rejser ud og udforsker verden.
Det er herfra jeg vurderer det der sker omkring mig, både på øen og i resten af verden.
Hjarnø er en lille ø ved udmundingen af Horsens Fjord, et lille trygt sted med dejlige mennesker som hver især er med til at gøre det til et godt sted at bo og leve.
Det er ikke en isoleret ø, men et godt udgangspunkt for at iagttage det der sker "ovre i land", det skaber også en målestok for livet andre steder.
Jeg vil bruge bloggen til at forholde mig til det som sker i min verden og i verden omkring mig, og dele lidt af min verden med dem som har lyst til at være med.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar